zaterdag 3 mei 2014

Shopdagje Rotterdam & Amsterdam

Hoi allemaal! Zoals jullie waarschijnlijk allemaal al weten zijn er dagkaarten voor de trein te koop bij onder andere de Hema, Blokker en Kruidvat. Ook wij hadden 3 dagkaarten gekocht en vandaag gingen we naar Rotterdam en daarna naar Forever 21 in Amsterdam.

Heel veel mensen die naar de primark zijn geweest, kwamen met volle tassen thuis. Daarom dacht ik dat er heel veel leuke dingen waren, maar dat viel best wel mee. Ik heb niet zo heel veel gekocht (in totaal 26 euro), maar het zijn wel hele leuke dingen! 

Eigenlijk heb ik een klein beetje spijt dat we nog naar Amsterdam zijn gegaan voor F21, omdat er bijna niks meer in maat S was! En die rij voor de paskamers, echt vreselijk! Ik heb uiteindelijk in die drukte een vestje gevonden en die heb ik daar gelijk gepast, maar toen zei een bewaker dat je  alleen in de paskamers mocht passen. Gelukkig had ik heb al aan toen hij dat zei, want ik was echt niet van plan om een half uur in de rij te staan voor de paskamers. Toen gingen we naar de kassa, waar ik vervolgens meer dan een kwartier moest wachten, maar het was het wachten wel waard hoor. Ik zocht al een tijdje naar zo'n vestje en nu heb ik er eindelijk één. Dit is het enige wat ik uit de stapels kleding die ik in mijn hand had heb genomen want anders moest ik voor de rest minimaal nog een half uur voor de paskamers wachten en daar had ik (mijn moeder en zus) geen zin in. Ik vond het wel heel jammer dat er zo weinig paskamers waren.

De foto's komen zo snel mogelijk!

Xoxo, nutellababe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten