woensdag 14 mei 2014

Rimmel Rita Ora nagellak

Laatst kwamen de nieuwe Rita Ora nagellakjes van Rimmel uit. Natuurlijk heb ik ook nieuwe lakjes gekocht, omdat ik allemaal positieve reviews erover heb gelezen! Ik heb 2 lakjes gekocht. De 203 lose your lingerie en 853 pillow talk. Allebei hele mooie pastel kleurtjes.


 Ik ben heel tevreden over de 853 pillow talk. Hij dekt net niet in 1 laag. De ene keer kan het wel en de andere keer niet. Mijn gelakte middelvinger en pink hierboven zijn bedekt in 1 laag en de rest in 2 lagen. Het is heel fijn dat de kleur van het potje en je gelakte nagel hetzelfde zijn, want soms is dat niet zo. :)
De lose your lingerie vind ik een ontzettend mooie kleur! Ik weet niet of ik iets verkeerd doe of dat hij gewoon een slechte kwaliteit heeft maar hierboven heb ik 2 tot 3 lagen op! Zoals je op mijn middelvinger kan zien blijven er iets minder bedekte plekjes op je nagel en dat vind ik ontzettend vervelend... Misschien heb ik niet lang genoeg gewacht totdat de 1e laag opgedroogd was, omdat ik zo enthousiast was. Ik ga hem binnenkort opnieuw proberen en ik hoop echt dat ik het verkeerd heb gedaan de eerste keer. 

Hebben jullie de Rita Ora lakjes al geprobeerd?

Liefs, nutellababe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten