maandag 5 mei 2014

Primark, H&M en F21


Helloo. Ik had beloofd mijn aankopen te laten zien van afgelopen zaterdag. Hier zijn ze dan eindelijk!


Allereerst de Primark. Ik heb dit pastel turqouise blousje van hier boven gekocht. Ik werd er gelijk verliefd op. Echt een mooie kleur! Deze was 11 euro. Heel goedkoop, vind je ook niet?

Deze armbanden en ringen heb ik ook van de Primark. De armbanden waren 3 euro en de ringen waren in de aanbieding: 1 euro. Echt, ik ben er zo blij mee! Die ringen horen trouwens niet zo hoog om je vingers, maar onder de eerste buiging van je vinger. Snappen jullie het? Haha.

Ook deze leuke haarband heb ik van de primark. Zoiets had ik ook bij de H&M gezien, maar hier was hij veel goedkoper! Hij was 2 euro.
(Ik ben trouwens niet de beste in knotten maken, haha!)

Ohja, deze sandaaltjes zijn ook nog van de Primark. Super leuk voor in de zomer. Ik heb nu al ideetjes hoe ik hem ga combineren :) Deze waren 8 euro.

Dit leuke blousje heb ik van de H&M. Eigenlijk had ik hem bij de H&M in de stad gezien, maar er was alleen maat 34 over en in Rotterdam hadden ze nog een maatje 36, dus deze heb ik ook gelijk gekocht zonder te passen. Dit blousje was trouwens 9,95.

Forever 21! Zoals ik in mijn vorige blogpost heb verteld, heb ik maar één ding gekocht. (Ik had geen zin om te wachten voor de paskamers). Deze leuke grijze cardigan heb ik gekocht en deze was 17,75.

Dit waren mijn aankopen van afgelopen zaterdag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik ben benieuwd naar jullie favoriete item, dus laat het mij hier beneden weten :)

Liefs, nutellababe.

2 opmerkingen: