maandag 21 april 2014

L'Oreal Paris Nude magique BLUR Cream | review



Hoi allemaal, vandaag ga ik de Blur cream van L'Oreal voor jullie reviewen.

Maar eerst: Wat is BLUR cream?
Na de BB cream en CC cream trend is er nu BLUR cream! Blur staat voor vervagen, de BLUR cream is dan ook om poriën te vervagen. Hij heeft een luchtige textuur en een kleurtje, dus je kan hem, als je niet veel imperfecties hebt, als foundation gebruiken. Als dat niet het geval is kan je hem als primer onder je foundation gebruiken. Door de luchtige textuur verstopt hij de poriën niet en laat ze nog wel ademen.

Dat is wat de fabrikant beweert, maar is dat echt zo?

Ik heb de BLUR cream voor jullie getest en ik vind dat de fabrikant wel aardig gelijk heeft! Hij is inderdaad heel luchtig en geeft je huid een zijdezacht gevoel. Verder vind ik ook dat hij de poriën inderdaad niet zichtbaar maakt en dat is echt fijn als je daar last van hebt. Ik gebruikte hem als foundation, maar ik vond dat hij absoluut niet dekkend was... dat was dan ook mijn enige minpunt. Als je aan mij zou vragen of ik hem aanraad, dan is mijn antwoord ja. Ik wil er wel bij zeggen dat als je zelf al een primer gebruikt of als je genoeg hebt aan alleen foundation, dan heb je deze 'nieuwe musthave' niet nodig.

XOXO, nutellababe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten