donderdag 17 april 2014

Excursie Saeftinge

Hoi! Vandaag ben ik samen met school naar het verdronken land van Saeftinge geweest en het was leuker dan ik verwachtte! Heel veel mensen die daar waren geweest zeiden dat het heel vies en modderig en vooral heel saai was. Ik vond het niet saai, in tegendeel, best wel interessant! Het was inderdaad modderig, maar dat kan niet anders als het 2 keer per dag onder water staat.

Toen we eindelijk daar waren trokken we onze laarzen aan en volgden de gids. In het begin was het best wel droog, want daar was nog geen water. Verderop was de grond nat en modderig en uiteindelijk moesten we door kreken lopen en daar kwamen we vast te zitten in de modder..

Gelukkig had ik laarzen aan, want anders was ik wel echt heel erg vies en nat geworden! Eerst lette ik er echt op om niet vies te worden of uit te glijden, maar later kon het me eigenlijk niet meer zoveel schelen. Aan het eind hebben we zelfs een soort moddergevecht gehouden met de klas, haha! Ik vond het heel gezellig en het was een leuke dag! :) 

Ben jij wel eens in Saeftinge geweest of een ander natuurgebied wat hier op lijkt?

Liefs, nutellababe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten