woensdag 30 april 2014

@ Hema



Goeiemorgen! Vandaag ging ik samen met mijn moeder naar de Hema voor een ontbijtje. Ik vind het echt een super aanbieding, dat Hema-ontbijt voor maar 1 euro. Één euro is echt geen geld voor wat je ervoor krijgt. Maar goed. Zoals altijd was het heel gezellig en natuurlijk super lekker! Mijn buikje zat helemaal vol, haha! ;)

Na het lekkere ontbijt gingen we nog naar kleren kijken in verschillende winkels. Dit keer waren we in de stad voor mijn moeder, dus de meeste winkels die we hebben bezocht waren niet echt winkels waar ik mijn kleren haal. We zijn ook nog langs de H&M geweest en daar heb ik wel wat gekocht. Een shirtje! Heel basic, maar ik zocht al best wel lang naar zoiets en nu heb ik hem gevonden! Binnenkort heb ik een OOTD met dat shirtje voor jullie. ❤️

Liefs, nutellababe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten