zondag 22 juni 2014

Rituals...


Hooi! Gisteren kreeg ik een cadeautje van mij ouders. Gewoon uit het niets. Echt super lief van ze! Ik kreeg een pakketje van Rituals van de Sakura lijn! Ze ruiken zó lekker! 



Het pakketje bestaat uit een shower gel, cream scrub voor onder de douche, body cream en een mini hand scrub+ hand balm. Ik heb de body cream al geprobeerd en ik geef hem een 9,5! Vandaag ga ik lekker genieten van de cream scrub en shower gel en de hand behandeling ga ik volgend weekend doen na mijn verschrikkelijke repetitie week die morgen begint.


Op de verpakking staat dat ze ruiken naar Organic Rice Milk & Cherry Blossom. De kers ruik je meteen, maar de rijstmelk ruik je niet echt of misschien ligt het er gewoon aan dat ik niet weet hoe rijstmelk eigenlijk ruikt, haha! Maar het ruikt echt super lekker en is heel kalmerend. Net alsof je in zo'n kamer bent waar massage's worden gegeven, die ruiken altijd zo kalmerend en heel lekker. 


Ik ben er echt heel blij mee! Ik weet niet hoeveel het pakketje kost, want het is natuurlijk een cadautje, maar ik gok rond de 20 euro.

Love, 
Nutellababe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten