woensdag 4 juni 2014

John Frieda droogshampo


Haaay. Vandaag heb ik een revieuw van de john frieda droogshampo van de lijn luxurious volume. Hij is al heel lang te koop, maar ik heb hem nu pas ontdekt. Ik wou al een tijdje droogshampo kopen, omdat ik best wel snel vet haar krijg. Ik was dus echt super benieuwd of het werkte! 
De john frieda droog shampo is echt een wonder! Het is de eerste keer dat ik een droogshampo probeer, dus ik weet niet of ik betere kan vinden. Ik weet wel dat als je droogshampo van een slecht merk koopt, dat er dan nog witte stipjes te zien zijn (ervaring van een vriendin). Bij deze was dat alleen op het moment toen ik hem in mijn haar spoot. Hoe langer het geleden was dat ik hem had gespoten, des te minder de stipjes zichtbaar waren. Dat vond ik wel fijn, want hij kostte net over de 9 euro en dat vond ik eigenlijk best wel duur voor iets waarvan ik niet wist of het ging werken, maar het werkt! Dus ik vind het niet zonde van mijn geld :) 

Ik wil nog wel vertellen hoe het aanvoelt als je hem gebruikt. De stof die erin zit is net zo fijn als maizena, het voelt ook wel een beetje alsof je maizena in je haar hebt gedaan. Gelukkig zie je (na een tijdje :p) geen witte sporen.

Kus, nutellababe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten